tungt

för tillfället ä mitt liv tungt som fan... jag försöker att inte tänka på dä men ändå känns dä faktum att detta ä min sista helg tillsammans mä min älskade Floffis som en kniv rakt in i hjärtat. miljontals tårar vill bara forsa ut ur ögonen å att jag försöker hålla tebaka dom ger mej bara huvudvärk. men jag varken kan eller vill lipa hela tiden å dessutom mår ju inte Floffisen bra om jag mår kass heller.. fast å andra sidan så lär hon ju känna att jag mår som en överkörd igelkott även om jag lipar eller inte... älskade underbara Lacy!
jag förstår inte hur jag ska lyckas att inte dö av vättskebrist på fredag när hennes nya ägare kommer å hämtar henne...

Kommentarer
Postat av: Töfta

<3

2011-03-13 @ 16:53:19
URL: http://annatofta.blogg.se/
Postat av: Malle

Förstår att det känns hemskt, riktigt jobbigt att behöva sälja sina djur! Du får tänka att Floffisen får det bra på sitt nya ställe och du slipper ha dåligt samvete för att du inte har tid att ge henne den uppmärksamhet hon behöver. Det kommer bli bra detta :) KRAM!

2011-03-16 @ 02:01:28
URL: http://malinkraft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0